אביזרים משלימים שחובה לקנות לשמלת כלה

כיום, נראה כי שמלות כלה אופנתיות הן לרוב פשוטות, בניגוד למה שהיה בעבר, שהשמלות היו מהודרות הרבה יותר ולרוב, כללו תוספות כגון: אבנים, נוצות ועוד.

הסולידיות והפשטות של השמלות שמעוצבות כיום מביאה לצורך בהוספה של אביזרים ופריטים שונים, בכדי להשלים את המראה הכללי של השמלה.

אולם, את ההוספה של פריטים לשמלת כלה יש לבצע באופן נכון ולא מוגזם, על מנת להעניק לה מראה קלאסי ומיוחד.

 

סגנונות שונים של שמלות כלות

ככלל, קיימים סגנונות שונים של שמלות כלה, אשר מותאמים לצרכים שונים של נשים, כגון: שמלות כלה צנועות, שמלות כלה מרהיבות, שמלות כלה במידות גדולות ועוד. כאשר אתם בוחרים בשמלת כלה מרהיבה במיוחד, כזו שתפורה עם הרבה שכבות תחרה, או שיש בה אלמנטים בולטים, כגון: פרח גדול, אזי לא כדאי להוסיף תכשיטים בולטים. לעומת זאת, כאשר אתם בוחרים בשמלת כלה פשוטה, אזי תוכלו להוסיף תכשיטים עם נוכחות, שיכולים להעניק ייחודיות למראה הכללי של השמלה.

 

אביזרים

ישנם כמה אביזרים משלימים, אשר בשנים האחרונות נעשו פופולאריים וכיום, כלות רבות בוחרות בהם, כחלק מההופעה הכללית של שמלת הכלה שהן לובשות. אביזרים משלימים לשמלות כלה כוללים:

  1. תכשיטים – יכולים להעשיר מאוד את המראה הכללי של שמלת הכלה, אך ההמלצה היא לבחור אותם בחכמה, בהתאם לסגנון השמלה. אם בחרתן בשמלה מפוארת, בעלת אלמנטים שונים, לא כדאי להוסיף תכשיטים בולטים, אלא עדינים .
  2. כפפות לבנות – מאפשרות ליצור מראה יוקרתי עבור הכלה. אולם, כפפות ארוכות לבנות מתאימות בעיקר לעונת החורף, כשקר ולפיכך, בקיץ הן עשויות להיות פחות רלוונטיות. חשוב להדגיש, שבדומה לתכשיטים, שלא כדאי להגזים בהם, גם בנוגע לכפפות לא מומלץ להגזים וללכת על מראה חלק ועדין. במידה ותבחרו ללבוש שמלת כלה חלקה, אזי תוכלו ללב כפפות לבנות מתחרה, בכדי להשלים את ההופעה.
  3. עליונית לבנה – ניתן לבחור בעליונית מבד תחרה, סאטן או שיפון וההמלצה היא להתאים אותה לבד ממנו עשויה שמלת הכלה, בכדי ליצור מראה תואם ביניהן.
  4. שובל – שובל שמתחבר לשמלת הכלה עשוי ליצור מראה אצילי ומיוחד ובנוסף, הוא עשוי לשדרג מאוד את התמונות שבהן תופיע הכלה. לרוב, את השובל ניתן לחבר לשמלת הכלה, בטרם טקס החופה ולהסירו מיד לאחר מכן.
  5. הינומה – תורמת למראה אצילי של הכלה ואף לחגיגיות של טקס החופה. ישנן הינומות מיוחדות וחלקן אפילו שיקיות מאוד, העשויות מסוגי בדים שונים, כגון: תחרה, בד אטום, בד סאטן ועוד.

 

לסיכום

הוספה של אביזרים משלימים לשמלות כלה נעשתה פופולארית בשנים האחרונות וניכר, כי כלות משתמשות באביזרים שונים בכדי לתרום למראה ייחודי ונסיכותי של שמלת הכלה. הוספה של אביזרים משלימים עשויה לשדרג את המראה הכללי של הכלה, אך יש לבצע אותה באופן נכון ומבלי להגזים.

 

מבחר שמלות

אולי יעניין אותך גם

גורמטים
תכשיטים ומידע
5 אקססוריז שחוזרים לאופנה

במהלך השנים האחרונות חלה התעוררות מחודשת בפופולריות של אקססוריז. זה נובע בעיקר מהפופולריות הגוברת של סגנונות וינטג' ורטרו. אנשים רבים מעוניינים כיום ללבוש אביזרים שהם

קרא עוד »