איך לבחור שעון יד מותאם בדיוק אליכם

ההבנה ששעון יד הינו אביזר אופנה יוצא דופן הגיעה כבר לרוב האוכלוסיה בכל חתכיה השונים – כעת יש צורך להתאים את התכשיט אל האדם

קצת דומה וקצת שונה, שעון היד מהווה אביזר אופנה אשר לא מחפש מתחרים בשאר האביזרים. אינו מתחברה בעגילים או בשרשראות והוא בפני עצמו שם דבר אשר דרכו ניתן להעביר המון מידע על העונד/ת אותו. השעון מתקבל בברכות בקרב אנשים משפיעים עוד מהימים שהיה בכלל שעון כיס בחולצותיהם של בעלי ממון ועד היום אשר ניתן למצוא אותו כמעט על כל ידוען זה או אחר. כיום השעון מצא עצמו בכל חתכי האוכלוסיה וזאת בשל האפשרויות האינספויות שחבויות בהכנתו.

 

מאיפה מתחילים

כאשר אנו מתעניינים לקנות שעון יד ישנם מספר סעיפים שכדאי להתייחס אליהם טרם הקניה. כדי השרכישה תהיה מדויקת כפי הניתן ותענה על הצרכים שלנו. השעון הינו דרך מעולה לייצג את עצמנו כלפי הסביבה וכלפי עצמינו ועל כן רצוי שהנראות שלו תתאים את הטעם האישי שלנו. ממש כפי שחולצה זו או אחרת נראות טוב בעינינו ומתאימות לדמותנו – כן השעון עושה זאת בקנה מידה מכופל. על כן מהם התחומים אשר רצוי לחשוב עליהם טרם קניית השעון?

  1. בראש ובראשונה- תקציב – כאשר נעריך את המחיר שאנו מוכנים לשלם על שעון נדע להתאים עצמינו לאפשרויות אשר קיימות בתחום המוגדר. טיפ קטן – מבחינת נראות, כמעט בכל תקציב אשר תראו לנכון לבחור תוכלו למצוא את כל סוגי השעונים הקיימים. אכן אולי הם יורכבו מרכיבים זולים יותר בהשוואה לתקציבים גבוהים אך אם בנראות נרצה לעסוק אז התקציב אינו השיקול החשוב ביותר
  2. מערכת השעון – ישנם שעונים דיגיטליים וישנם מכניים, שעונים יחודיים בעלי מערכות עבודה שונות ומורכבות יותר ופחות. במידה והנושא רלוונטי יש להבין איזה סוג של מערכת נרצה בשעון שלנו כדי להעריך את השעון ולאהוב אותו אף יותר.
  • קוטר השעון – קוטר השעון הינה תכונה חשובה בבחירה. לפרק יד כזה או אחר נרצה קטרים שונים. שעון שמושך את העין ככל הנראה יהיה בנוי מקוטר גדול יחסית ואילו שעון אלגנט ופשוט יהיה בנוי בקוטר קטן יותר. אין חוקים בעניין וזה לגמרי עניין של טעם ועל כן שווה לבחור על פי תחושת בטן.
  1. חומרי השעון – כאן מדובר לרוב בתקציב. במידה ונרצה שעון משובץ יהלומים נאלץ להיערך בהתאם לתקציב שהיהלומים ידרשו. שעון עור ושעון דמוי עור, חומרים רבים קיימים כדי להרכיב שעון וניתן ממש לבחור מתוך סל אינסופי. הרצועות הנפוצות הן ברזל,עור ודמוי עור.
  2. אפשרויות נוספות – בשעונים כאלה ואחרים ישנן אפשרויות נוספות מלבד הצגת השעה – צוללנים ירצו שעון עמיד למים וללחץ. ספוראים ירצו שעון אשר קיימו בו פונקציות מדידת זמנים או אולי מעקב על מסלול בעזרת gps. הגאדג'טים הקיימים הם גם עולם שלם ושווה לחשוב מהי מטרת השעון ועל פיה לחפש שעונים אשר בנויה בהם הפונקציונאליות הנדרשת.

 

לסיכום

בחירת שעון יד הינה מהנה אם ניתן לה להיות כזאת. ניתן ללכת בעקבות הלב ולבחור מבין מגוון אינסופי. עקבו אחר הסעיפים המצויינים ובתקווה תדייקו את השעון הבא שלכם – אליכם.

 

 

פריט יוקרתי

אולי יעניין אותך גם