איך ניתן לנקות זהב בבית?

תכשיטי זהב ידועים מאוד בעמידות שלהם, אך מדי פעם עולה הצורך לנקות את התכשיט על מנת שיחזור להיראות כמו חדש. איך אפשר לעשות את זה בבית? עקבו אחר השלבים הבאים. 

 

ניקיון תכשיטי זהב

היופי בתכשיטי זהב הוא שניתן לנקות אותם בצורה מאוד פשוטה בבית, וברוב הפעמים אין צורך לקחת את התכשיט לניקוי במקום מקצועי. אם אתם רוצים לתת לתכשיט שלכם מראה חדש כל מה שתצרכו נמצא אצלכם בבית! נשמע פשוט נכון? ובכן זה בהחלט תהליך פשוט, שתופתעו איך לא ידעתם עליו קודם לכן!

 

לפני שמתחילים

קודם כל חשוב שתדעו האם התכשיט הוא אכן תכשיט שעשוי מזהב אמיתי. אם התכשיט אינו מזהב תהליך הניקיון יכול לגרום לו לנזק, ולא לעשות את העבודה כמו שצריך. לקריאה נוספת בנושא תכשיטים מזהב אמיתי היכנסו לאתר – https://familypendants.co.il .

 

השלב הראשון

על מנת לנקות את תכשיט הזהב כל מה שתצטרכו זה קערה קטנה ופשוטה, סבון המיועד לשטיפת כלים וקצת מים חמימים. מלאו את הקערה במים פושרים והוסיפו את הסבון, השרו את התכשיט לפרק זמן של כעשרים דקות וכאשר תוציאו אותו תוכלו מיד לראות כי הברק שלו חזר אליו ואילו הלכלוך נשאר הרחק מאחור. אם יש לכם זמן, תוכלו להשאיר את התכשיט בקערה לזמן ארוך יותר על מנת לתת לכל הלכלוך לצאת ולוודא כי הניקיון נעשה בצורה הטובה ביותר, אך כמובן שזה לא חובה.

 

השלב השני

אם התכשיט עדיין אינו נקי לחלוטין, תוכלו לקחת מברשת שיניים נקייה וחדשה ובאמצעותה לקרצף את התכשיט עם סבון כלים. אל תשפשפו את התכשיט חזק מדי, אך כן תפעילו מעט לחץ על מנת להיפטר מכתמים עקשניים ביותר. לאחר מכן, שטפו את שאריות הסבון מהתכשיט ותנו לו להתייבש או נגבו אותו באמצעות מגבת חדשה ונקייה.

 

והנה, התכשיט כמו חדש!

תכשיט זהב נקי יכול להרגיש כמו תכשיט חדש לחלוטין! אתם תופתעו לגלות כמה השינוי הוא משמעותי ואיך אנשים ישימו לב פתאום לנצנוץ החדש של התכשיט. אל תזניחו את הנראות של התכשיט שלכם והקפידו לנקות אותו בכל פעם שאתם רואים הצטברות לכלוך על מנת למנוע כתמים רציניים יותר.

 

כל כמה זמן לנקות את התכשיט?

אין פרק זמן קבוע לניקיון תכשיט, אך חשוב לשמור על התחזוקה שלו ממש כמו כל חפץ יקר ערך אחר. בבית, הקפידו פעם בכמה חודשים לבצע ניקיון עם מברשת שיניים כפי שתואר בכתבה. כמו כן, אם אתם מעוניינים, ניתן פעם בכמה זמן לקחת את התכשיט לניקוי מקצועי אצל תכשיטן וכך תקבלו אותו מצוחצח וחדיש. מדובר בניקוי עמוק שאין לעשות בתדירות גבוה מדי, התייעצו קודם לכן עם התכשיטן ותבררו האם הגיע הזמן לשלוח את התכשיט לניקוי נוסף.

ניקיון תכשיטי זהב

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
תכשיטים
7 תכשיטים ששווה להביא לאישה כמתנה

כשמדובר בהבעת אהבה, הערכה או חגיגת אירוע מיוחד, מתנות מעטות יכולות להשתוות לאלגנטיות ולסנטימנטליות של תכשיטים. תכשיטים היו סמל לאהבה לכל אורך ההיסטוריה, והם ממשיכים

קרא עוד »
חריטה ביד
תכשיטים
כיצד חורטים על תכשיטים?

חריטת תכשיטים היא דרך יפה להוסיף מגע אישי וליצור זיכרון מתמשך. בין אם אתה רוצה להתאים אישית מתנה, להנציח אירוע מיוחד, או פשוט לבטא את

קרא עוד »
תליונים משפחתיים
תכשיטים
תליוני משפחה לפי בחירה

לאורך ההיסטוריה, שימשו תליונים, שתלויים על שרשראות, למטרות שונות כמו הגדרה עצמית והגדרה דתית, הצגת מצב חברתי, מקצועי או כלכלי, הגנה רוחנית ופיזית באמצעות קמע

קרא עוד »
חנויות תכשיטים מקוונות
תכשיטים
כיצד מודדים מידה של טבעת?

בין אם אתן רוצות להתאים לעצמכן טבעות מבלי ללכת לחנות למדוד את הטבעת ובין אם אתם גברים אשר מעוניינים לקנות לבת זוגתכם טבעת אירוסין או

קרא עוד »