האם נהוג לקנות תכשיט כמתנה לבן זוג

לאחרונה אנו עדים לפוסטים שונים ברחבי הפייסבוק שעוסקים בעיקר במתנות לבני הזוג. שכן, המקרה שאירע לא מזמן וסחף אחריו רבים, גרם לאנשים לתהות האם העניין מקובל או לא. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם תובנות שאתם חייבים לקרוא. הישארו אתנו ותגלו מה התשובה לשאלה המדוברת.

 

איך הגענו לתשובות לשאלה זו?

כדי שנוכל לדעת אם נהוג לקנות כיום תכשיט כמתנה לבן זוג, היינו צריכים לצאת לרשת ולפרסם סקר מקיף שיאפשר לנו לדעת את התשובה. את הסקר פרסמנו בכמה קבוצות פייסבוק וביקשנו מאנשים שונים שבאים מתחומי עניין שונים ואוכלוסיות שונות לציין בפנינו את דעתם באופן מעמיק בנושא. כדי שתבינו פחות או יותר את מגוון האנשים שענו על הסקר, החלטנו להציג בפניכם פרטים אודות כמה מהם:

  • ש', בת 25 מפלורנטין, תל אביב
  • מ' בן 56 מבני ברק
  • י' בן 38 מרמת אשכול, ירושלים
  • ג' בת 31 ממצפה רמון

כל אחת ואחת כתבו את דעתם ואנחנו קראנו את כל התגובות וחזרנו עם ממצאים.

 

אז מה התשובה? האם זה נהוג לקנות תכשיט כמתנה לבן זוג?

גילינו כמה מסקנות חשובות בנושא. הראשונה היא, שהתשובה מתחלקת ל – 2:

  1. אלו שאמרו שנהוג לקנות תכשיט לאירועים מיוחדים
  2. אלו שאמרו שזה נהוג אבל הם לא עושים זאת

רבים מהמגיבים ציינו שכשהם קונים מתנות, הם עושים זאת רק דרך האתר עדן מתנות. לדבריהם, ניתן למצוא שם הרבה מתנות לבן זוג שנחשבות למיוחדות מאוד.

 

פירוט מעמיק אודות התשובה ה – 1

אלו שאמרו לנו שלדעתם נהוג לקנות תכשיטים רק לאירועים מיוחדים אמרו שהם קונים מתנה לבן הזוג לכבוד ימי הולדת, ימי נישואין או אירועים ממש מיוחדים כמו הולדת בן או בת. לדבריהם, אין סיבה לקנות מתנה סתם כך. שכן, בן הזוג שלהם קונה לעצמו כל דבר שהוא צריך. חלק אמרו שאם יש צורך בקנייה של משהו בסיסי שיש בו צורך יום יומי כמו שעון זה לא נחשב למתנה, אלא קנייה שגרתית.

 

פירוט מעמיק אודות התשובה ה- 2

אלו שאמרו לנו שלדעתם זה נהוג לקנות תכשיט כמתנה לבן הזוג ציינו שהם לא עושים זאת באופן קבוע. שכן, מרביתם פשוט מעדיפים שלא להוציא כסף סתם כך ואחרים פשוט לא נוהגים לקנות מתנה אחד לשני. ראוי לציין כי מדובר באנשים בודדים לעומת המספר הרב של המגיבים שענו על התשובה ה- 1 שצוינה קודם לכן.

 

לסיום

כעת ידועים לכם כל הפרטים אודות קנייה של תכשיט כמתנה לבן הזוג. עכשיו, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבדוק איזה תשובה מתאימה לכם. האם אתם אנשים שקונים מתנות לאירועים מיוחדים או שמא, אתם מאלו שלא קונים בדרך כלל מתנות אחד לשני? מאחלים שתבחרו נכון.

מארזים

 

אולי יעניין אותך גם

מצלמה
תכשיטים לאישה
איזה פריים ישדרגו לך את הלוק

אוהבים להצטלם? רוצות תמונות למזכרת? נוהגים להעלות תמונות לרשתות החברתיות? אנחנו כאן כדי שתכירו את הפריימים שישדרגו לכם את הלוק. בחירת הפריים לתמונה ולתיעוד שלנו,

קרא עוד »