חושב על מתנה לעובדים ושום דבר לא עולה בדעתך? יש פתרון!

בחירה של מתנה לעובדים מצריכה היכרות מעמיקה עם הצרכים שלהם. עובדה זו מקשה על מנהלים רבים. שכן, הם אינם מכירים בעובדים באופן אישי. אנחנו יצאנו לבדוק את הנושא, כדי להקל עליכם בבחירה. לאחר ששוחחנו עם מאות עובדים, חזרנו עם המתנות הנפוצות ביותר שהם ישמחו לקבל מכם. הישארו אתנו ותקבלו את ההשראה שאתם צריכים.

 

המתנה הנפוצה ה – 1 שתוכלו למסור לעובדים: מארז לעבודה על מחשב

עובדים רבים ציינו בפנינו כי הם ישמחו לקבל מהמעסיק שלהם מארז לעבודה על מחשב. מדובר בעצם במארז שכולל את הפריטים החיוניים הבאים:

  • מעמד מתקפל למחשב
  • דיסק און קי
  • משטח לעכבר
  • מקלדת אלחוטית

נציין כי בדקנו את הנושא עבורכם וגילינו שיש אתרים שיאפשרו לכם לבצע רכישה של כל המוצרים הללו במקום אחד. כך שבעצם, אתם רק תצטרכו לבקש מהאתר הנבחר לאגד את הפריטים בתוך מארז ייעודי.

מארז לעבודה על מחשב

המתנה הנפוצה ה – 2 שתוכלו למסור לעובדים: מארז טיולים מפנק

סביר להניח שאתם חושבים שהעובדים שלכם חושבים על העבודה בכל רגע נתון. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שמדובר בטעות נפוצה. שכן, גילינו שהעובדים שלכם יוצאים לא פעם לחופשה בידיעה שהם יתנתקו מהמחשב הנייד, מהפלאפון וממחשבות על עבודה שעשויות להעסיק אותם. אם תרצו להעניק לעובדים שלכם מתנה שתשמש אותם בחופשה ותזכיר להם את מקום העבודה, עליכם לבחור במארז טיולים מפנק. נציין כי מדובר במארז שמגיע בתוך צידנית ובתוכה יחכו לעובדים הפריטים החיוניים הבאים:

  • פותחן בקבוקים מעוצב
  • בקבוק שומר קור וחום
  • כובע ממותג (עם לוגו של החברה)

רגע לפני שנמשיך לאפשרות הבאה, נספר לכם שתוכלו למצוא גם בקבוקים שומרי חום קור ממותגים שיזכירו לעובדים שלכם את המעסיק המפנק שדואג להם בכל רגע נתון.

 

המתנה הנפוצה ה – 3 שתוכלו למסור לעובדים: תיק למחשב נייד

זה לא פשוט למצוא תיק איכותי, נוח ומעוצב שיאפשר לעובדים שלכם לשאת את המחשב הנייד מהעבודה אל הבית. אם תרצו להקל עליכם בבחירה זו, תוכלו לבצע רכישה כוללת של תיקי גב מדגם "פליפ" שיתאימו לסטייל של כל עובדת ועובד.

תיק למחשב נייד

המתנה הנפוצה – 4 שתוכלו למסור לעובדים: מארזי חשיבה ומשחקים

מי מכם שירצו לפתח את החשיבה של העובדים שלהם, צריכים לבחור במארז משחקי חשיבה מעץ. נציין כי יש מגוון רחב של מארזים מסוג זה. כך שתוכלו לבחור בכמה סוגים, בהתאם לרצונכם. אם תעדיפו לפתח את החשיבה של העובדים מכיוון אחר, תוכלו להעניק להם ערכת פוקר מקצועית שמגיעה במזוודה מהודרת.

 

לסיום

אתם לא צריכים לשבור יותר את הראש בחיפוש אחר מתנה מושלמת לעובדים. כעת יש בידיכם את המתנות הנפוצות ביותר, כך שנותר לכם רק לבחור את זו המתאימה ביותר לעובדים שלכם. נאחל שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

מתנה לעובדים

אולי יעניין אותך גם