כיצד מודדים מידה של טבעת?

בין אם אתן רוצות להתאים לעצמכן טבעות מבלי ללכת לחנות למדוד את הטבעת ובין אם אתם גברים אשר מעוניינים לקנות לבת זוגתכם טבעת אירוסין או סתם טבעת במתנה והדבר נעשה בהפתעה – ישנן כמה שיטות ביתיות במסגרתן ניתן למדוד את המידה של הטבעת מבלי ללכת לחנות ולבצע זאת באמצעות תכשיטן. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין מה הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת ללא מאמץ.

 

מידות הטבעת

בעידן של היום, לא נדרש ללכת לתכשיטן בשביל להתאים את הטבעת ליד שלכן או של הנשים שלכם. כיום, ניתן להזמין תכשיטים במספר רב של חנויות תכשיטים אונליין, ובאופן זה לבחור את הטבעת שנראית לכם הכי יפה ולהזמין אותה בלחיצת כפתור ללא בעיה. עם זאת, כדאי לוודא שאתם יודעים את המידה הנכונה של הטבעת כדי לא להתעסק ברכישה והחזרה לאור טעות מצערת במידה.

כאשר בודקים את גודל הטבעת שלכם, ניתן להישען על מידות אמריקאיות או מידות אירופאיות. אנחנו ממליצים לכם לשים טבלה אשר מראה את שתי המידות מכיוון שבחנויות אינטרנטיות שונות ניתן למצוא קריטריונים שונים למידת הטבעת. לכן, שימו לב שאתם לא מתבלבלים.

חנויות תכשיטים מקוונות

דברים שצריך לדעת לפני שמודדים

לפני שאתם מודדים את גודל הטבעת, כדאי לזכור כמה דברים. ראשית, יש לבחון את מפרק האצבע שלכם. אם הוא גדול יותר מהנורמה, רצוי להזמין חצי מידה גדולה ממה שהאצבע שלכם לבדה מציינת, אחרת לא תוכלו להכניס את הטבעת מבעד מפרק האצבע.

בנוסף, אנחנו ממליצים שתבצעו את המדידה מספר פעמים בשעות וימים שונים כדי לוודא שההיקף לא הושפע משעה ביום או טמפרטורה.

 

אז איך בודקים מידה?

אנחנו כאן כדי להציג לכם מספר אפשרויות:

חנויות תכשיטים מקוונות

אפשרות ראשונה: השתמשו בחוט כדי למדוד את גודל האצבע שלכם.

קחו חוט ולפפו אותו סביר האצבע שלכם. סמנו באמצעות עט היכן החוט עושה הקפה ראשונה. לאחר מכן, מתחו את אורך החוט לאורך סרגל או סרט מדידה ותכתבו את האורך במילימטרים.

השתמש בטבלת מידות הטבעת כדי להשוות את המדידה שלכם למידות הטבעות הסטנדרטיות שעולות ב-0.4 מילימטרים בכל חצי מידה. לדוגמה, טבעת מידה 3 היא 14 מ"מ, טבעת מידה 3.5 היא 14.4 מ"מ, ומידה 4 היא 14.8 מ"מ.

מידות הטבעות הנפוצות ביותר לנשים הן 6 (16.5 מ"מ), 6.5 (16.9 מ"מ) ו-7 (17.3 מ"מ), בעוד שהמידות הנפוצות ביותר לגברים הן 10 (19.8 מ"מ), 10.5 (20.2 מ"מ) ו-11 (20.6 מ"מ).

 

אפשרות שניה: השתמשו בטבעת קיימת

במידה שיש לכם טבעת באצבע בה אתם רוצים למקם את הטבעת, הניחו אותה על דף אשר מראה את מידות הטבעת והזמינו בהתאם.

 

לסיכום

יש הרבה שיטות במסגרתן ניתן לדעת מה גודל האצבע שלכם ובהתאם אפשר לרכוש טבעת מבלי ללכת במיוחד לבעל מקצוע שימדוד את גודל האצבע. בהצלחה!

חנויות תכשיטים מקוונות

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
תכשיטים
7 תכשיטים ששווה להביא לאישה כמתנה

כשמדובר בהבעת אהבה, הערכה או חגיגת אירוע מיוחד, מתנות מעטות יכולות להשתוות לאלגנטיות ולסנטימנטליות של תכשיטים. תכשיטים היו סמל לאהבה לכל אורך ההיסטוריה, והם ממשיכים

קרא עוד »
חריטה ביד
תכשיטים
כיצד חורטים על תכשיטים?

חריטת תכשיטים היא דרך יפה להוסיף מגע אישי וליצור זיכרון מתמשך. בין אם אתה רוצה להתאים אישית מתנה, להנציח אירוע מיוחד, או פשוט לבטא את

קרא עוד »
תליונים משפחתיים
תכשיטים
תליוני משפחה לפי בחירה

לאורך ההיסטוריה, שימשו תליונים, שתלויים על שרשראות, למטרות שונות כמו הגדרה עצמית והגדרה דתית, הצגת מצב חברתי, מקצועי או כלכלי, הגנה רוחנית ופיזית באמצעות קמע

קרא עוד »