לתכשיטים אין מגדר – 5 תכשיטים שגברים אוהבים

זה לא סוד שתכשיטים כבר מזמן נתפסו כאביזר נשי. אבל האם ידעת שבעצם יש המון סוגי תכשיטים שגם גברים אוהבים? הנה רק כמה דוגמאות:

 

  1. שעונים

שעונים הם ללא ספק הסוג הפופולרי ביותר של תכשיטים לגברים. הם פרקטיים, מסוגננים ומגיעים במגוון רחב של עיצובים שיתאימו לכל טעם. בנוסף, הם יכולים להיות קלאסיים או סתמיים, מה שהופך אותם למושלמים לכל אירוע.יש כמה דברים שכדאי לזכור כשקונים שעונים לגברים. ראשית, שקול את סוג השעון שאתה רוצה. שעונים קלאסיים נוטים להיות עשויים מזהב או כסף, בעוד שאופציות ספורטיביות יותר עשויות בדרך כלל מפלדת אל חלד. לאחר מכן, חשוב על הגודל והסגנון של פני השעון. יש גברים שמעדיפים שעונים גדולים ונועזים, בעוד שאחרים מעדיפים עיצובים קטנים ודיסקרטיים יותר. לבסוף, שקול את התקציב שלך. מחיר השעונים יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים ואף עשרות או מאות אלפים, לכן חשוב למצוא אחד שמתאים לצרכים ולתקציב שלך.

 

  1. טבעות

טבעות הן בחירה פופולרית נוספת עבור תכשיטי גברים. הם יכולים להיות פשוטים או מקושטים, ולרוב הם משמשים לציון אירועי חיים חשובים כמו חתונה או לידת ילד. ניתן לייצר טבעות ממגוון חומרים, כולל זהב, כסף, פלטינה ואפילו פלסטיק.

טבעות גברים בדרך כלל רחבות יותר מטבעות נשים, ולעתים קרובות הן מעוטרות באבני חן או בעיצובים מורכבים אחרים. יש גברים שמעדיפים לענוד רק טבעת אחת על האצבע, בעוד שאחרים בוחרים לערום מספר טבעות על כל יד.

 

  1. צמידים

צמידים יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים כמו עור, מתכת, או אפילו חוט, ולעתים קרובות הם מעוטרים בקמעות או חרוזים. אחת הבחירות הפופולריות בשנים האחרונות הם דווקא צמידי חרוזים אשר נראים יוקרתיים אך למעשה אינם יקרים מדי ברובם. בתרבויות מסוימות, צמידים נתפסים גם כסמל של כוח וגברי.

 

  1. חפתים

חפתים הם פריט חובה לכל גבר שאוהב להיות לבוש היטב ומגיע בחליפה או חולצה מכופתרת מרשימה לעבודה. הם מוסיפים נופך של קלאסה ותחכום לכל תלבושת, וניתן למצוא אותם במגוון חומרים חלקם יותק יוקרתיים ואפילו יש כאלה המשובצים באבני אודם ויהלומים.

 

5.תליונים

תליונים הם בחירה פופולרית נוספת עבור תכשיטי גברים. הם יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים, כולל מתכת, עור או זכוכית. תליונים עשויים לתאר סמלים דתיים, חיות או חפצים אחרים בעלי משמעות עבור העונד. הם גם דרך מצוינת להראות את הסגנון האישי שלך.

 

לסיכום

בין אם אתה מחפש תכשיט חדש להוסיף לאוסף שלך, או שאתה סתם סקרן לגבי סוגי תכשיטים שגברים אוהבים, חמש הדוגמאות האלה הן מקום מצוין להתחיל בו. תכשיטים הם דרך מצוינת לבטא את הסגנון האישי שלך, ואין סיבה שיישמרו לנשים בלבד. אז קדימה לכו לחקור את עולם תכשיטי הגברים – למגוון תכשיטי לגברים מבית טוקיו תכשיטים

תכשיט מזהב

 

אולי יעניין אותך גם

גורמטים
תכשיטים ומידע
5 אקססוריז שחוזרים לאופנה

במהלך השנים האחרונות חלה התעוררות מחודשת בפופולריות של אקססוריז. זה נובע בעיקר מהפופולריות הגוברת של סגנונות וינטג' ורטרו. אנשים רבים מעוניינים כיום ללבוש אביזרים שהם

קרא עוד »