מה זה צמיד טניס?

יוקרה, פאר, שיבוץ נוצץ וקלאס – כל מה שרציתם לדעת על צמידי טניס!

 

מה זה צמיד טניס?

צמידי טניס הם צמידים יוקרתיים שמאופיינים ברצף שיבוצי יהלומים לאורך כל רצועת הצמיד. הצמיד מורכב מחוליות שיבוץ צפופות וגמישות שמחוברות אחת לשנייה בקפידה, הריבוי של החוליות והקרבה שלהן זו לזו יוצרת מראה מנצנץ ובולט למרות העדינות של התכשיט, כמעט כאילו התכשיט כולו עשוי יהלומים. התכשיט נחשב אלגנטי ויוקרתי והוא לרוב משתייך לתכשיטי היוקרה עקב כמות היהלומים והמחיר שלו.

צמידי טניס

מאיפה הגיע השם צמיד טניס?

הסיפור מאחורי השם של הצמיד הוא סיפור מעניין למדי, בשנות השמונים המאוחרות בארצות הברית כיכבה שחקנית טניס מפורסמת בשם כריס אוורט. כריס הייתה ידועה בחוש האופנה שלה ומלבד לכך שהייתה שחקנית טניס מהטובות בהיסטוריה של טניס לנשים היא גם הובילה טרנדים.

במהלך תחרות בינלאומית נשמט צמיד יהלומים מידה והמשחקים הופסקו כדי שתוכל להשיב אותו, הצמיד שנפל היה לא אחר מאשר צמיד הטניס שמוכר לנו כיום ומשם הוא קיבל את שמו בכל רחבי העולם כ״צמיד טניס״. הפופולריות שלו עלתה מאוד עם הסיפור ומאז הוא סוג של סמל סטטוס לעשירים המשחקים במגרשי הגולף והטניס בארצות הברית.

 

כיצד ניתן לזהות צמיד איכותי?

צמידי טניס בעבר היו עשויים אך ורק מזהב לבן ויהלומים היום כבר קיימות גרסאות של כסף וזרקונים. החומר הוא מוטיב משמעותי במשך החיים של הצמיד, ככל שהוא יהיה עשוי מחומר יותר איכותי כך הוא יחזיק שנים רבות יותר. אם אתם מחפשים להשקיע בחומר איכותי כדאי להשקיע בצמיד מזהב או זהב לבן.

פקטור נוסף בזיהוי האיכות של הצמיד הוא האבנים המשובצות בו, צמיד טניס אמיתי משובץ ביהלומים אך ניתן גם להחליף אותם בזרקונים בשביל הפרש משמעותי מאוד במחיר. עם זאת במידה ובחרתם להשקיע ביהלומים שווה לוודא שהם אכן יהלומים אצל יהלומנים מורשים או חנויות תכשיטים איכותיות.

המדד השלישי והכי חשוב בקניית צמיד טניס איכותי הוא איכות הצורפות. צמיד איכותי יהיה גמיש ועמיד, החוליות שלו יהיו מולחמות בדיוק כך שהן לא יפרדו זו מזו וגם יאפשרו גמישות כדי שהוא לא ישבר בקלות. בנוסף השיבוץ חשוב מאוד כדי לוודא שלא יפלו לכם יהלומים מהצמיד- חפשו אחר צבתות שמחזיקות כל יהלום לפחות בשלוש נקודות.

 

לסיכום-

צמיד טניס הוא צמיד יוקרתי שנראה על היד כמו שורה של יהלומים ופאר. הצמיד מקבל את שמו מכוכבת טניס מפורסמת והוא קלאסיקה. כדי למצוא צמיד איכותי בררו מאיזה חומר הוא יצוק, אילו אבנים משובצות בו ושהשיבוץ שלו הוא איכותי ועמיד. הצמיד בגרסתו הקלאסי עשוי מזהב לבן ויהלומים והוא אחד מסמלי הסטטוס של עשירי הפרברים. צמיד הטניס הוא כל כך פופולרי כי הוא מצליח לשלב יוקרה, פאר ועדינות.

מה זה צמיד

אולי יעניין אותך גם