מתנות מגוונות שאפשר לתת ליום הולדת לגבר

יש לבן הזוג יום הולדת? גם אם הוא אומר שהוא לא רוצה שום דבר, אין סיבה שלא ישמח לקבל מתנה מפנקת, כי בואו נודה באמת – כולנו אוהבים לקבל מתנות. הבעיה במתנות היא כמובן הקליעה לטעמו של בן הזוג ו

בחירת המתנה המתאימה.

כדי להקל על התהליך ריכזנו עבורכן רשימת מתנות שגברים ישמחו לקבל.

 

המתנות שכל גבר ישמח לקבל

אז אולי המתנה הכי טובה שאפשר לתת לגבר היא לעזוב אותו בשקט לראות את המשחק, אבל אין ספק שהוא ישמח לקבל עוד דברים. במיוחד בשבילכן, הכנו רשימה של דברים שכל גבר ישמח לקבל, החל בארוחה מפנקת, דרך ארנק כרטיסים לגבר או אביזרי ספורט.

 

  1. חופשה מפנקת

חושבת שרק את נהנית בחופשה ביעד רומנטי בחו"ל, כגון פריז, פראג או לונדון? תחשבי שוב. כן, גם גברים הם בני אדם ונהנים מטיולים במקומות יפים וחדשים, אוכל טוב, ארכיטקטורה יוצאת דופן וטיולים לאורך הנהר בשקיעה. זה אמנם קצת יקר, אבל אין ספק שמדובר בפינוק זוגי לשניכם.

 

  1. ארנק כרטיסים לגבר

כי לפעמים צריך גם לשלם… ארנק לגבר היא מתנה נהדרת מכיוון שמדובר באביזר שאין ספק שגבר צריך, אך לא תמיד קונה לעצמו, או לפחות לא קונה אחד מוצלח באמת. פנקי את הגבר שלך בארנק אופנתי ומיוחד, ארנק שמצד אחד הוא קטן, קומפקטי ונוח לאחסון בכיס ומצד שני יש בו מקום לכל הכרטיסים שצריך ולכסף מזומן.

 

  1. ארוחה במסעדה

אין ספק שהדרך ללב של גבר עוברת דרך הבטן. יום הולדת היא ההזדמנות לפנק את שניכם בארוחה בחוץ במסעדה שהוא אוהב. עם כמה שזה קלישאתי – זה תמיד עובד. לחילופין, אם את טובה בבישולים תוכלי לבשל לגבר שלך ארוחת גורמה מעשה ידייך. זה לא רק טעים, זה גם סקסי.

 

  1. אביזרי ספורט

בן זוגך אוהב ספורט? אם כן, הוא וודאי ישמח לאביזרי ספורט שיסייעו לו לעשות את זה בסטייל. זה בדיוק מסוג הדברים שמאוד משמח לקבל כמתנה, כי להוציא עליהם כסף סתם ככה עשוי להיראות כמו בזבוז. אביזרים כאלו יכולים לכלול חולצה מנדפת זיעה, רצועה לטלפון הנייד, מצלמת גו-פרו וכדומה.

 

  1. שעון יוקרה

זה מתאים לימי הולדת מיוחדים, בהם בא לך לפנק את הגבר שלך במיוחד. לגברים אין הרבה תכשיטים שיכולים ללבוש, אבל יש אחד שהוא בדרך כלל יקר במיוחד: שעון. זה האביזר הגברי האולטימטיבי ותכשיט שאפשר לענוד כל יום. בכל פעם שהוא יסתכל בשעון הוא יזכר בך, יש יותר רומנטי מזה?

 

  1. אוזניות אלחוטיות

אוזניות אלחוטיות הן שימושיות מאד עבור מגוון מטרות: האזנה למוזיקה בחדר כושר, ריצה או פעילות גופנית, שיחות בטלפון ועוד. זה שימושי, נוח ואם את תבחרי את האוזניות הנכונות זה גם ייראה נהדר. בחרי אוזניות המשולבות עם מיקרופון ונוגדות זיעה במידה ובן זוגך חובב פעילות גופנית.

שי

 

אולי יעניין אותך גם

גורמטים
תכשיטים ומידע
5 אקססוריז שחוזרים לאופנה

במהלך השנים האחרונות חלה התעוררות מחודשת בפופולריות של אקססוריז. זה נובע בעיקר מהפופולריות הגוברת של סגנונות וינטג' ורטרו. אנשים רבים מעוניינים כיום ללבוש אביזרים שהם

קרא עוד »