מה לחפש כשמחפשים גריל גז – 4 פרמטרים לבחירת גריל גז

החלטתם לשדרג את איכות החיים שלכם ואתם מעוניינים לרכוש גריל גז. מזל טוב, זה לא עומד להיות כל כך קל. גריל גז הוא כלי לבישול שמעניק עבורנו מזון טעים שעושה לנו מצב רוח בבטן ובלשון. אבל איך נוכל באמת לבחור גריל גז איכותי שמעניק לנו את האיכויות שאנחנו מצפים ממנו, הן מבחינת הטעם והן מבחינת המוצר? במאמר זה נסביר לכם מה לחפש כשמחפשים גריל גז ונפרט על 4 פרמטרים לבחירת גריל גז.

 

עבור מה נועד הגריל?

לפני שיוצאים לרכוש גריל גז, יש לחשוב עבור מה נועד הגריל גז. האם הוא ימוקם במרפסת הקטנה או בחצר הרחבה? יש צורך לנייד אותו כשאנחנו נוסעים לטיולים או שמדובר בגריל שישב בגינה ולא יזוז? מלבד כמובן להכין אוכל טעים עבורנו, האם הגריל ישמש עבור אירוח תמידי של המשפחה המורחבת? או שאנחנו יותר משפחה שאוהבת לבשל לעצמה מנות קטנות של בשר אחת לתקופה? במידה ואתם משפחה גדולה ומבורכת ילדים, אל תהססו לרכוש גריל גדול יותר עם מספר מבערים רב, במקרה הזה סדרת weber genesis תוכל לשמש אתכם היטב.

אך, אם אתם מכוונים למרפסת קטנה ולא רוצים לתפוס הרבה מקום, רצוי לרכוש גריל נייד מתקפל שמתנקה בקלות ולא מוציא הרבה עשן. המבער של הגריל הוא לב העניין והוא זה שקובע את חוזקת הגריל. מספר המבערים נע בין 2 ל-6.

 

אחריות לזמן ארוך

גריל גז הוא מוצר יקר ששווי נע בין 2,000 עד 10,000 שקלים. כשאנחנו לקראת רכישת גריל יש לוודא מי היצרן של הגריל ומהי האחריות שניתנת על המוצר. קיימים הבדלים רבים בין שתי חברות שהאחת מעניקה אחריות לשנה לעומת אחרת שמעניקה אחריות לחמש שנים.

ככל שהאחריות למשך זמן ארוך יותר, יהיה ניתן להניח כי מדובר בגריל עם עמידות גבוהה. עם זאת, לעיתים מוצרים של אחריות עם שנה אחת בלבד מחזיקים לאורך זמן ארוך.

 

איכות חלקי המוצר

האחריות הארוכה לא תמיד תבטיח שהמוצר הינו שווה את הזמן הארוך. הגריל הוא יחידה שלמה שמורכבת משלל חומרים כמו פח, אלומיניום, נירוסטה או שילוב של כמה מהם ביחד. שימו לב שהמוצר עומד בתנאי מזג האוויר השונים, בגשם ובשמש.

ככל שאיכותו של הגריל תהיה טובה יותר, כך לא תהיה לכם סיבה לבצע החלפת חלקים באופן תכוף. מעטפת נירוסטה או מתכת חזקה תבטיח לכם מוצר שיחזיק באורך חיים ארוך מהרגיל ומשתלם.

 

רשת צלייה

לרשת הצלייה יש השפעה לא קטנה על האיכות הסופית של האוכל שאנחנו מכינים בתוך הגריל ועל נוחות הבישול. קיימות מגוון אפשרויות בתחום הרשתות, אבל ההמלצה הגורפת היא לבחור בגריל עם רשתות צלייה מאסיביות שבנויות מפסים עבים.

כמו גריל

אולי יעניין אותך גם

מה זה צמיד
כללי
מה זה צמיד טניס?

יוקרה, פאר, שיבוץ נוצץ וקלאס – כל מה שרציתם לדעת על צמידי טניס!   מה זה צמיד טניס? צמידי טניס הם צמידים יוקרתיים שמאופיינים ברצף

קרא עוד »